Αποστολή & Πληρωμή


Αποστολές

Οι παραδόσεις/αποστολές των προϊόντων πραγματοποιούνται είτε:
α. Με παραλαβή από το κατάστημα μας, Ικάρου 8, Ηράκλειο Κρήτης
β. Μέσω συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας, εντός ορίων πόλεων (10χλμ) στο πεζοδρόμιο του πελάτη. 
Για περιοχές εκτός πόλεων, η παραλαβή γίνεται από την αποθήκη της μεταφορικής εταιρείας στην πλησιέστερη πόλη.


Η αποστολή των προϊόντων προς τον πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε από το φυσικό κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης, είτε απευθείας από τον εκάστοτε προμηθευτή, είτε και από όλα τα ανωτέρω διαφορετικά σημεία εκκίνησης.

Δυσπρόσιτες περιοχές:

Σαμοθράκη, Θάσος, Άγιος Ευστράτιος, Ψαρά, Ικαρία, Χάλκη, Σύμη, Τήλος, Νίσυρος, Αστυπάλαια, Καστελόριζο, Σίκινος, Κίμωλος, Ανάφη, Αντίπαρος, Ιθάκη, Αντίπαξοι, Αντικύθηρα, Σκύρος, Αλόννησος.

Στις παραπάνω περιοχές το κόστος των μεταφορικών διαμορφώνεται ανάλογα με τον όγκο και το βάρος των εμπορευμάτων και η αποστολή γίνεται ύστερα από συνεννόηση με τον πελάτη.

Κόστος Μεταφορικών

Για παραγγελίες άνω των 60€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν!

Παραλαβή από το κατάστημα Δωρεάν
Αποστολή μέσω μεταφορικής εταιρείας (αξία έως 60€) 5€

 
Χρόνος Παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από το φόρτο εργασίας της μεταφορικής εταιρείας.

Τρόποι Πληρωμής 

  • Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, πλην American Express
  • Τραπεζική Κατάθεση
  • Με Αντικαταβολή* σε όλες τις πόλεις**.

    *Κατά την αντικαταβολή, η πληρωμή γίνεται την ώρα της παράδοσης.
    Δεν παρέχεται η δυνατότητα πληρωμής με κάρτα σε μηχάνημα POS κατά την παράδοση αντικαταβολής.

    **Εξαιρούνται της δυνατότητας αντικαταβολής οι ακόλουθες περιοχές: Σαμοθράκη, Θάσος, Άγιος Ευστράτιος, Ψαρά, Ικαρία, Χάλκη, Σύμη, Τήλος, Νίσυρος, Αστυπάλαια, Καστελόριζο, Σίκινος, Κίμωλος, Ανάφη, Αντίπαρος, Ιθάκη, Αντίπαξοι, Αντικύθηρα, Σκύρος, Αλόννησος, Κύθνος,​ ​Σίφνος,​ ​Σέριφος,​ ​Μήλος,​ ​Σαντορίνη, Πάρος.

    Σε περίπτωση ολοκλήρωσης της παραγγελίας και εκκίνησης της αποστολής, το ενδεχόμενο επιπλέον χρέωσης είναι υπαρκτό.

    Σε περίπτωση ολοκλήρωσης της παραγγελίας από πλευράς πελάτη και κατά την περίπτωση που ένα ή περισσότερα προϊόντα έχουν εξαντληθεί, το κατάστημα δύναται να ολοκληρώσει τη χρέωση και αποστολή των διαθέσιμων προϊόντων ακόμα και χωρίς την αντίστοιχη ενημέρωση του πελάτη. 

    Κατά την περίπτωση χρέωσης μη διαθέσιμων προϊόντων από τη Best Season ή ακύρωσης της παραγγελίας από τον πελάτη, το ποσό θα επιστρέφεται σύμφωνα με τη διαδικασία της συνεργαζόμενης Τράπεζας.

    Στοιχεία για Τραπεζική Κατάθεση

    Τράπεζα: Πειραιώς
    IBAN: GR 3901727510005751084718851
    Αριθμός Λογαριασμού: 5751-0847-8851 
    Δικαιούχος Λογαριασμού: Αριστοτέλης Θεοδωράκης